WELCOME TO ROMANIAN SELF SERVICE

WELCOME TO ROMANIAN SELF SERVICE

Termeni si Conditii

Efectuarea unei comenzi pe site-ul rss-cargo.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii şi condiţiile de mai jos:

Informaţiile furnizate către S.C. Romanian Self Service S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), Conform legilor în vigoare. S.C. Romanian Self Service S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terţi, nu încurajează spam-ul şi nu face publice datele furnizate de clienţii săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să şteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată şi poate solicita ştergerea contului şi a tuturor datelor.

În unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesară achitarea unui avans de cel puţin 30% din valoarea produsului, iar comanda va fi confirmată doar în momentul când valoarea avansului se regăseşte în contul nostru.

Produsele comercializate prin intermediul rss-cargo.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factura fiscală şi certificat de garanţie (pe spatele facturii). De asemenea până în momentul emiterii facturii, ce ţine loc de contract între ROMANIAN SELF SERVICE şi client, atât preţul cât şi specificaţiile tehnice nu reprezintă nici un fel de obligaţie contractuală şi pot suferi modificări fără nici o notificare prealabilă a clientului. Preţurile afişate pe site sunt orientative, în limita stocului real furnizor şi devin finale când se comunică clientului, după verificarea potrivirii pe autoturism conform seriei de şasiu furnizată de client.

Produsele comercializate de S.C. Romanian Self Service S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor şi listelor editate de producători. Garanţia se aplică in conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţia asociată acestora şi O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorului. Termenul de garanţie acordat de S.C. Romanian Self Service S.R.L. se acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinţă îndelungată, conform specificaţiilor tehnice ale producătorului şi respectând indicaţiilor acestuia, dar nu mai mult de 18 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare.

Piesele de folosinţă îndelungată sunt: arcuri, amortizoare, elemente de direcţie, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, rulmenţi, fise de bujii, piese de electromotor şi alternator, piese de motor în mişcare.

Produsele care prezintă în perioada de garanţie defecte de material sau de fabricaţie, vor fi înlocuite cu altele noi sau se plăteşte contravaloarea reperului de pe factura de achiziţie, conform legii.

Termenul de garanţie decurge de la data înscrisă pe factura de vânzare, nu de la data montajului.

Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanţia sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

– piesa nu a fost cumparată de la S.C. Romanian Self Service S.R.L,

– piesa nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de R.A.R sau de producătorul autovehiculului,

– piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,

– piesa a fost greşit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului,

– piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit,

– piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreţinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările şi reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător,

– autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiţii necorespunzătoare (raliuri, competiţii sportive, taximetrie, şcoli de şoferi, etc),

– autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (şocuri termice, electrice, mecanice),

– piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări;

– piesele prezintă o uzură normală.

Piesele care fac obiectul unei reclamaţii în garanţie vor fi însoţite de următoarele documente:

– copie dupa factura de achiziţie de la S.C. Romanian Self Service S.R.L., bonul sau chitanţa cu care a fost cumpărată piesa,

– dovada montării într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) şi documentele fiscale aferente, în care să fie menţionată data montării şi numărul de kilometri la montare/demontare,

– nota de constatare emisă de către un serviciu autorizat prin care se constată şi se descrie detaliat defecţiunea,

– copia dupa certificatul de înmatriculare al autovehiculului,

– nota de constatare tip furnizată de S.C. Romanian Self Service S.R.L. completată de către service-ul care a efectuat montajul cu toate câmpurile specificate,

– măsurători prin care se atestă parametri în care lucrează piesa,

– lipsa unui singur document atrage după sine respingerea cazului de garanţie.

Reclamaţia depusă de cumpărător va fi analizată şi va primi un răspuns în termen de 10 zile de la data recepţiei produselor reclamate la sediul vânzătorului, însoţite de toate documentele enumerate mai sus. În cazul în care nu se poate constata deficienţa în cadrul societăţii importatoare şi este necesară efectuarea unei expertize de către firma producătoare ne rezervăm dreptul de a remedia reclamaţia la data primirii rezultatului din partea producătorului.

În cazul în care reclamaţia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vânzare în termen de 10 zile calculate de la data trimiterii răspunsului de vânzător.

În cazuri speciale când părţile nu ajung la un consens cu privire la reclamaţia de garanţie, părţile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât şi pentru cumpărător. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.

Nu se acordă termenul de 18 luni la următoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, ştergătoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere şi incandescente, garnituri metaloplastice şi simeringuri, curele de transmisie şi distribuţie, elemente de aprindere.

Alte condiţii:

Reclamaţiile referitoare la neconcordanţa dintre marfă şi factură se acceptă numai dacă acestea au fost sesizate pe loc sau în maxim o zi de la livrare.

Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat şi lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.

Indiferent de modalitatea de livrare cumpărătorul are obligaţia de a verifica existenţa tuturor actelor aferente tranzacţiei, lipsa acestora generând neacordarea garanţiei. Recepţia mărfurilor vândute se face la sediul cumpărătorului. Cumpărătorul se obligă la preluarea mărfii comandate şi livrate.

Cumpărătorul poate refuza marfa ridicată de la punctul de lucru al S.C. Romanian Self Service S.R.L., în termen de 24 de ore de la livrare, însă va anunţa vânzătorul în termen de 3 ore de la preluarea mărfii. Nu se acceptă returnarea mărfii livrate după acest termen.

Prin excepţie se acceptă returnarea mărfii livrate în cazul în care vânzătorul a livrat eronat sau în cazul în care marfa este în garanţie, cu respectarea riguroasă a prevederilor garanţiei.

Nu se acceptă la retur marfa vândută cu promoţie, marfa nepusă în ambalajul original, marfa comercializată de alţi agenţi economici, marfa returnată fără respectarea prevederilor de mai sus.

Plata transportului pentru produsele ce necesită reparaţii în perioada de garanţie va fi suportată integral de către S.C. Romanian Self Service S.R.L., în cazul în care se constată că denunţarea defectului este neimputabilă S.C. Romanian Self Service S.R.L., clientul va suporta şi taxele de trimitere şi taxele de retur aferente transportului produselor.

Condiţiile de garanţie sunt parte integrantă a documentelor de vânzare – cumpărare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, beneficiarul declară că a luat la cunoştinţă prevederile acestor documente.

Garanţia acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat.

Ghidul pieselor respinse la schimb:

-nu se acceptă ca piesa veche la schimb compresoare de aer condiţionat care au axul fuliei blocat sau rupt,

-unele piese de schimb sunt cu valoare de garanţie. În momentul livrării piesei se facturează piesa nouă împreună cu valoare de garanţie.

Condiţii de returnare piesa la schimb:

-piesa înlocuită să fie curată fără urme de ulei, să prezinte doar urme de uzură funcţională fără urme de lovituri, să nu lipsească subansamble din ea şi să fie ambalată în ambalajul original în care s-a livrat piesa nouă, cu codul furnizorului pe cutie. Piesa înlocuită să fie trimisă înapoi în termen max. 4 zile lucrătoare iar după verificarea integrităţii piesei, va fi stornată valoarea de garanţie. Dacă una din condiţiile de returnare de mai sus nu este îndeplinită valoarea de garanţie rămâne facturată şi nu se va storna.

ATENŢIE! Există posibilitatea ca piesa să fie recondiţionată de fabricant, oferindu-se aceeaşi garanţie şi calitate.

Piese care se pot încadra în categoria de mai sus: electromotoare, alternatoare, etriere, planetare, alte piese.

Politica de retur
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o fisa de retur.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Expediati produsele sau inmanati-le direct la adresa str.Avram Iancu, 28a, Bacau, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Vă rugam să ne contactați pentru mai multe detalii.